Poslední příležitost využít naše služby za aktuální ceny. Připravujeme jejich navýšení.
Ustanovení pro dárkové poukazy Dárkové poukazy se dají zakoupit na webových stránkách provozovatele nebo skrze emailovou adresu info@apartmankladno.cz. Ceník naleznete na www.privatniapartmankladno.cz a https://apartman-relax-kladno.zarezervujse.cz/. Platba probíhá skrze platební bránu Comgate (informace k ní uvedené výše) a nebo bankovním převodem skrze QR kod. Dárkové poukazy jsou platné po dobu uvedenou na poukazu, obvykle 3 měsíce od data vystavení.
Uplatnění reklamace Zákazník je oprávněn uplatnit reklamaci na poskytnuté služby, pokud služby nebyly poskytnuty ve sjednaném rozsahu nebo kvalitě. Reklamaci může zákazník uplatnit: telefonicky na čísle: +420 777 762 434 e-mailem na: info@apartmankladno.cz Způsob vyřízení reklamace Zákazníkovi bude o přijetí reklamace vystaveno potvrzení. Je-li zákazník spotřebitelem: reklamace bude vyřízena ihned, v případě složitějších případů do 3 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Zodpovědnost zákazníka Zákazník je povinen bezodkladně nahlásit jakékoliv poškození nebo nedostatky prostoru po příchodu. Pokud tak neučiní, nese odpovědnost za případné škody zjištěné po skončení rezervace.
Rozsah záruky Záruka se vztahuje na služby poskytované provozovatelem v rozsahu a kvalitě odpovídající popisu uvedenému na internetových stránkách provozovatele. Vyloučení ze záruky Záruka se nevztahuje na: škody způsobené nesprávným používáním privátní zóny, škody vzniklé porušením provozního řádu nebo pokynů provozovatele, nepříznivé účinky způsobené zdravotním stavem zákazníka (je doporučeno konzultovat se svým lékařem). Postup při zjištění vady Zákazník je povinen závadu nahlásit co nejdříve po jejím zjištění, a to výhradně způsoby uvedenými v Reklamačním řádu.
Zrušení rezervace ze strany zákazníka Zákazník má právo bezplatně zrušit závazně potvrzenou rezervaci nejpozději 24 hodin před plánovaným začátkem rezervovaného termínu, a to výhradně telefonicky na čísle +420 777 762 434 nebo skrze online rezervační systém. V případě pozdějšího zrušení rezervace, nebo nedostavení se zákazníka bez předchozího upozornění, není možné požadovat vrácení zaplacené částky ani zálohy. U rezervací s uhrazenou zálohou ve výši 50 % z ceny plánované rezervace(např. celonoční pobyty nebo rezervace delší než 3 hodiny), nebude záloha vrácena, pokud zákazník rezervaci zruší méně než 24 hodin předem nebo se nedostaví vůbec. V odůvodněných případech (např. vážná nemoc, nepředvídatelná událost) může provozovatel po individuálním posouzení umožnit přeobjednání na náhradní termín. Na toto právo však zákazník nemá právní nárok. Zrušení rezervace ze strany provozovatele Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo upravit termín rezervace v případě technické závady, havárie, mimořádné události nebo jiného závažného důvodu. Zákazník bude o této skutečnosti informován telefonicky nebo e-mailem a bude mu nabídnut náhradní termín nebo vrácení již uhrazené částky. Provozovatel nenese odpovědnost za případné další náklady zákazníka, které mu v souvislosti se zrušením termínu mohly vzniknout (např. cestovní náklady, ušlá mzda apod.). Zrušení z důvodu porušení pravidel V případě, že zákazník závažným způsobem poruší podmínky provozního řádu nebo se dostaví ve stavu znemožňujícím bezpečné využití privátní zóny, (např. podnapilost, infekční onemocnění, nevhodné chování)případně nedoplatí dluh z předešlé rezervace, má provozovatel právo rezervaci odmítnout nebo ji předčasně ukončit bez náhrady. V takových případech nemá zákazník nárok na vrácení již uhrazené částky ani na nový termín. Ustanovení pro dárkové poukazy Dárkové poukazy jsou platné po dobu uvedenou na poukazu, obvykle 3 měsíce od data vystavení. Změna rezervovaného termínu v rámci platnosti poukazu je možná dle pravidel výše uvedených, tj. nejpozději 24 hodin před začátkem rezervace. Po uplynutí platnosti poukazu není možné jej využít, prodloužit ani požadovat vrácení peněz.
Termín návštěvy: a. Termín návštěvy je třeba vybrat a rezervovat předem na https://apartman-relax-kladno.zarezervujse.cz/ nebo telefonicky. b. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatelé na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervují příslušný čas vybrané privátní zóny.
Přeobjednání: a. Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na rezervaci dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením pronájmu privátní zóny. b. Privátní zony nejsou přístupné v libovolnou dobu a v provozovně není čekárna. S ohledem na klienty objednané před vámi je možno přijít nejdříve 5 minut před dohodnutým termínem.
Pozdní příchod: a. Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu příchodu, bude pronájem privátní zóny ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na rezervovaný čas privátní zóny se považuje za absenci zákazníka.
Absence zákazníka: a. V případě nepřítomnosti nebo příchodu na rezervovaný čas privátní zóny se zpožděním, bude rezervace privátní zóny pokračovat tak jako by rezervace běžela podle plánu.
Odmítnutí využití pronájmu privátní zóny: a. Využití nebo zadání rezervace, může být odmítnuto v těchto případech: 1) zákazník se dostaví na rezervovaný termín se zjevnými příznaky infekčních onemocnění 2) zákazník se dostaví na rezervovaný termín v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek 3) zákazník se dostaví na rezervovaný termín se zdravotními problémy medicínského charakteru 4) zákazník se dostaví na rezervovaný termín v nevyhovujícím hygienickém stavu 5) zákazník se během objednávání termínu vyjadřuje nepřístojným způsobem 6) nezaplatil dluh z předchozí rezervace (platí v případě minibaru či platbě za rezervaci)
Předčasné ukončení rezervovaného termínu: a. Rezervovaný termín může být předčasně ukončena, pokud se: 1) během rezervovaného času zákazníka, nabude dojmu, že zákazník poškozuje vybavení privátní zóny. 2) během rezervovaného času u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, které by mohli způsobit jakékoliv zdravotní komplikace, vzhledem k tomu, že privátní zóna je uzamčená, není možné, aby v takovém případě nesl odpovědnost provozovatel. 3) během rezervovaného času bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
Informovaný souhlas zákazníka a. Zákazník je při každé rezervaci a využití privátní zóny instruován ohledně, příchodu. Zdravotní rizika zákazník musí konzultovat se svým lékařem. Pokud se rozhodne pronájem privátní zóny podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas b. Zákazník využitím našich služeb, dává jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas se zasláním informační zprávy, v případě změny rezervačního termínu, nebo změny našich služeb.
Podmínky využívání privátního prostoru
Ceník pronájmu privátní zóny a našich služeb: a. Ceník pronájmu privátní zóny je k nahlédnutí na https://apartman-relax-kladno.zarezervujse.cz/ nebo na www.privatniapartmankladno.cz. Pronájem privátní zóny osob do 18 let: a. Děti o mladistvé do 18 let pouze za doprovodu a fyzické přítomnosti jednoho ze zákonných zástupců, nebo za souhlasu rodičů. b. Souhlasem rodičů. Ochrana osobních údajů: a. Zákazník výslovně souhlasí s tím, že provozovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. Pokud Zákazník vysloví souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu, je možné tento souhlas kdykoliv odvolat. Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 21.5. 2025. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit.
(Ceny platí po zvolení uvedené délky pronájmu, otevírací hodiny dané služby jsou od 10h-21h každý den v týdnu)
Pronájem na 4h stojí 2199,- Kč, 5h je za 2599,- Kč, 6h je za 2999,- Kč Od 7h jsou všechny h počítáné za 499,- Kč.
Pronájem na 4h stojí 2599,- Kč, 5h je za 3099,- Kč, 6h je za 3599,- Kč. Od 7h jsou všechny h počítáné za 599,- Kč.
V Kladno dne 21.5. 2025